O Brauns-Heitmann

Dzisiejsze barwy, kształty i style nie nadają się do interesów jutra.  W myśl powiedzenia słynącego z sarkazmu bankiera Absa, że "prognozy są szczególnie trudne, gdy dotyczą przyszłości" co roku niezwykle ryzykownym, ekscytującym zadaniem jest opracowywanie konkretnych produktów na przyszły sezon na podstawie niewyraźnych jeszcze, pierwszych tendencji - znacznie przed czasem sprzedaży. 

Nawet najstarsza część oferty sezonowej, barwniki do jaj, oferowane już w ubiegłym stuleciu i nie mniej popularne niż sam wielkanocny zajączek, muszą iść z duchem czasu.  Przedstawiono dwa nowe produkty, które zapewniają kontynuację tradycji już w nowym tysiącleciu. 

Zwłaszcza w krajach o tradycjach chrześcijańskich, gdzie Boże Narodzenie i Wielkanoc są bardzo ważnymi świętami, istnieją duże możliwości dla rozwoju eksportu produktów sezonowych. 
Sprzyja temu duży wybór towarów dzięki szerokości i głębokości asortymentu oraz - nie zawsze mile widziane - przybliżanie się kultur, a tym samym gustów, nawet bardzo odległych narodów o zupełnie innych korzeniach kulturowych. Myszka Miki i pluszowy niedźwiadek od dawna już nie są Amerykanami, lecz "obywatelami świata", kształtującymi - zwłaszcza w podatnym na wpływy okresie dzieciństwa - sposób widzenia i zachowania konsumentów.

Brauns-Heitmann: Silne marki zgodne z duchem czasu

Również inne produkty z asortymentu Brauns-Heitmann są nieustannie rozwijane.  W dziedzinie środków pielęgnacyjnych do prania kierunek wyznaczają nowe rodzaje włókien. Dzięki produktom Brauns-Heitmann odplamianie, odbarwianie i impregnowanie nawet delikatnych tkanin i sportowej odzieży funkcjonalnej jest super łatwe. Bieliznę higienicznie czystą zapewniają specjalne higieniczne środki piorące. Lśniąca czystość i higiena są również na pierwszym miejscu przy sprzątaniu pomieszczeń: I tutaj służymy Państwu praktyczną pomocą.

Jedno tylko nie zmieniło się w ciągu 135 lat historii firmy: wysoka jakość produktów.  Stanowi ona zawsze punkt odniesienia dla wszelkich nowości i udoskonaleń.  A to się opłaca: zarówno klientom, jak i firmie. Jako klienci otrzymują Państwo niezawodny produkt wysokiej jakości. A my jesteśmy pewni: Przekonujący produkt chce się kupić ponownie. Czy może być lepsza podstawa zdrowej przedsiębiorczości i dobrej relacji z klientem?